هولوگرام های شناسایی
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

فروش هولوگرام

افراد متقلب و کلاهبردار همواره به دنبال فرصت هستند که بتوانند از فرصت استفاده کرده و با جعل محصولات پر طرفدار به سودآوری دست یابند . زمانی که یک محصول نزد مردم محبوبیت پیدا می کند افراد سود جو به این فکر می افتند که با ارائه ی کپی آن بتوانند مشتریان آن محصول یا برند را به سمت خود بکشانند . یکی از روش هایی که به کمک آن می توان احتمال جعل شدن کالا ها و محصولات را کاهش داد استفاده از برچسب هولوگرام است . بنابراین کارخانه هایی در این زمینه ایجاد شده اند و اقدام به فروش هولوگرام به متقاضیان می کنند . هولوگرام ها نه تنها احتمال کپی برداری از محصول را کاهش می دهند بلکه این اطمینان را در مخاطب ایجاد می کنند که محصول اصل و دست نخورده خریداری می کنند . هولوگرام ها در مواردی که به امنیت بالایی نیاز دارند و افراد ترجیح می دهند که آن کالا دارای امنیت بالا باشد استفاده ی فراوان دارند . نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی ، نامه های محرمانه و اسناد مهم ، قطعات و لواطم الکترونیکی ، انواع مدارک شخصی نظیر گواهی نامه و ....

فروش هولوگرام

هولوگرام چیست؟


هولوگرام ها برچسب هایی هستند که به کمک تکنولوژی لیزر ساخته می شوند و در طرح و رنگ های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شوند ، برچسب های هولوگرامی به گونه ای هستند که در زیر نور و در زوایای مختلف رنگ های متفاوتی دارند . از جمله مشخص ترین بارزه ی هولوگرام ها این است که به هیچ عنوان نمیتوان از آنها کپی برداری کرد و به صورت منحصر به فرد هستتند و معمولا فروش هولوگرام به صورت عمده صورت می گیرد . این برچسب ها اگر بر روی محصولی قرار بگیرند نشان دهنده اصلات و نو بودن محصول هستند . اگر برچسب هولوگرامی خراب شده باشد نشان دهنده ی آن است که محصول پیش از این از بسته بندی خود خارج شده است . برچسب های هولوگرامی در شکل ها ، رنگ ها و اندازه های متنوع تولید می شوند . شرکت بعد نگار یکی از برزگترین شرکت هایی است که در تهران کار فروش هولوگرام را انجام می دهد . 
فروش انواع مختلف هولوگرام
یکی از انواع مختلف هولوگرام هایی که در بازار وجود دارد هولوگرام آماده می باشد . معمولا این نوع از هولوگرام زمانی خریداری می شود که به امنیت بالا نیاز نباشد . بنابراین شرکت هایی که در حوزه ی فروش هولوگرام فعالیت دارند باید بدانن که خریداران این نوع از هولوگرام چه کسانی هستند و به چه علتی از این نوع استفاده می کنند و در چه تیراژی باید از آنها تولید کنند . هولوگرام های آماده معمولا چون به صورت اختصاصی تولید نشده اند هزینه های پایین تری دارند و در مواقعی که به امنیت بالا نیاز نیست مقرون به صرفه هستند . شرکت های تولید کننده و وارد کننده در صنایع مختلف با تهیه ی هولوگرام از شرکت هایی که کار فروش هولوگرام آماده یا اختصاصی انجام می دهند به مشتریان خود این اطمینان را می دهند که محصول آنها اصل است .

معرفی انواع هولوگرام


هولوگرام ها دسته بندی های متفاوتی دارند و از لایه های مختلفی تشکیل می شوند . به برخی از دسته بندی های انواع آن هادر زیر اشاره می شود .
یک هولوگرام از دو لایه ی اصلی به نام های لایه ی فوقانی و لایه ی زیرین ساخته می شود .این لایه ها بسته به انواع هولوگرام میتواند بیشتر شود .

انواع هولوگرام

هولوگرام استریوگرام


این نوع هولوگرام یه هولوگرام دارای حرکت است و نحوه ی تشکیل آن بدین صورت است که از تصاویر متحرک در فریم های مختلف به صورت جداگانه بر روی سطوحی که به نور حساس هستند ثبت می شود . نورپردازی به هر یک از فریم ها با توجه به توانایی و حساسیت سطح می تواند افزایش یابد .

هولوگرام پالسی


برای تشکیل این نوع هولوگرام عملیات میانی که شامل تهیه ی هولوگرام اصلی و به دست آوردن فرم نیکلی می باشد حذف شده و لیزر را به صورت مستقیم به فتوپلیمر می تاباند . به خاطر اینکه لیزری که برای این عملیات استفاده می شود پالس نام دارند به آن هولوگرام پالسی می گویند .
مزیت این لیزر نسبت به سایر لیزر ها این است که می تواند در میلی ثانیه نور پردازی بیشتری کند .از این نوع برای عکاسی چهره بسیار استفاده می شود .

هولوگرام های شناسایی

از این نوع هولوگرام بیشتر بر روی کارت های شناسایی استفاده می شود واین هولوگرام ها شفاف هستند .این هولوگرام جنبه ی امنیتی و محافظتی دارد ، باعث افزایش طول عمر کارت می شود و از جعل کردن کارت ها جلوگیری می کند . به دو صورت می توان این هولوگرام را بر روی کارت های شماسایی نصب کرد یکی به صورت هات استمپ و یا چسباندن به شیوه ی معمولی .مزیتی که روش هات استمپ دارد امنیت بیشتر آن است .

هولوگرام های نوار چسبی


این نوع برای مواردی که نیاز به امنیت بسیار بالا دارند استفاده می شود . موارد استفاده ی آن در پاکت نامه ها ، کارتن ها و جعبه ها است . وجود این نوار چسب به منزله ی اصل بودن ، آکبند بودن است .
بر روی این هولوگرام ها نوشته های بسیار ریزی وجود دارد که فقط با دستگاه های لیزر قابل خواندن است .این نوار چسب ها قابلیت این را دارند که از حالت نواری خارج شده و به برچسب تبدیل شوند . این کار به کمک دستگاه دایکات قابل انجام است .

طراحی هولوگرام

هولوگرام دارای متن پنهان


برای ساختن این نوع هولوگرام قسمت هایی که دارای متن هستند به صورت شفاف بر روی یک شیشه ی مشکی قرار می گیرند و سپس آنها را در معرض لیزر قرار می دهند . این متن ها به دو صورت هستند یا قابل بازخوانی هستند . یک سری از متن ها فقط در زیر نور لیزر قابل خواندن هستند و نوع دوم که باید به کمک فیلم های decodefilm خوانده شوند.

هولوگرام دو بعدی و سه بعدی

هولوگرام ساخته شده به این شیوه عمق بسیاری دارد چرا که این نوع هولوگرام دو لایه هستند ، در یک لایه هولوگرام دوبعدی که معمولا در لایه ی تحتانی قرار میگیرد و هولوگرام سه بعدی که در لایه ی فوقانی قرار می گیرد . برای افزایش امنیت این نوع هولوگرام انواع دیگر مانند متن پنهان ، میکرونی و … می توانند قرار بگیرند .

هولوگرام جنبشی

بیشتر جنبه ی امنیتی دارد و برای تهیه ی آن از هولوگرام های دو بعدی ، سه بعدی استفاده می شود . اگر به این هولوگرام ها از زاویه های مختلف و به صورت پیوسته نورپردازی شود هولوگرام های جنبشی ساخته می شود

هولوگرام امنیتی

هولوگرام نشانه ای تصویری سه بعد ی میباشد که با فناوری لیزری بصورت برچسب تولید و عرضه میگردد و دارای نمای تصویری خاص از نام یا لوگوی گرافیکی بر بخش های مختلف سه بعدی است. مهمترین ویژگی که این محصول را قابل اطمینان ترین برچسب بصورت هولوگرام امنیتی روی کالا ها تبدیل کرده است این میباشد که این است که یک هولوگرام سفارشی ساخته شده در هیچ جای دیگر دنیا قابل کپی برداری نیست. بنابراین هولوگرام امنیتی بهترین برچسب به عنوان نماد اطمینان جهت جلوگری از جعل کالا میباشد، به نحوی که شما به عنوان مصرف کننده با دیدن هولوگرام امنیتی با نشان یک شرکت خیالتان از اصالت محصول جمع میشود.
علاوه بر استفاده هولوگرام برای امنیت، ظاهر زیبای هولوگرام سبب میشود که از آن صرفا جهت زیبایی محصول و بسته بندی آن برای جذابیت بیشتر استفاده شود. در مجموع کاربرد هولوگرام محدود به کالای خاصی نمیگردد این قابلیت را دارد که روی کلیه کالاهای مصرفی، قطعات و لوازم یدکی، اوراق بهادار، کارت گارانتی و ضمانت، کارت شناسایی، کارتهای اعتباری و اینترنت، انواع گواهینامه های عضویت، نمایندگی و ….. برای ثابت کردن اصالت و جلوگیری از تقلب بکار برد.

ویژگی های هولوگرام امنیتی

– قابلیت جابجایی از کالایی به کالای دیگر حتی با روش حرارت، بخار و…
– آسیب پذیری زیاد با در صورت هر دستکاری
– مقاوم بودن در مقابل گرما و حرارت برای کالاهایی که در معرضش قرار داشته باشند.
– عدم امکان تکثیر و کپی توسط اشخاص و شرکت های دیگر
– دارایی ظاهر خیلی زیبا
– امکان تولید در ابعاد و طرح های متفاوت .





:: برچسب‌ها: هولوگرام، فروش هولوگرام، فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: